loading...
دل تنها
من بازدید : 3 چهارشنبه 16 بهمن 1392 نظرات (0)

هرگاه یک نگاه به بیگانه می کنی
خون مرا دوباره به پیمانه می کنی

ای آنکه دست بر سر من می کشی، بگو
فردا دوباره موی که را شانه می کنی؟

گفتی به من نصیحت دیوانگان مکن
باشد، ولی نصیحت دیوانه می کنی

ای عشق سنگدل که به آیینه سر زدی
در سینه ی شکسته دلان خانه می کنی؟

مش عارفه ناسی سو ولا لا وکمان مش عارفه هل تفتح الویب ولا لا بس هبقی کل

فتره افتح الویب واکتب حتی لو انت متقراش...

مشتاقه کتیر اسمع اخبارک واخبار غاده یارررب تکونو بخیر وبسعاده وایامکن زی العسل

لسه فصلاه بدعیلک وهبقی ادعیلک عطول

بحکیلک عن حیاتی قبل فتره عملنا حفله کبیره جدا والکل کانو مبسوطین بدات حیات

جدیده مع کل خوفی من المستقبل بس الحمدلله حاسه بامان...

میدو ادعیلی

خلی بالک من نفسک ولا تهمل نفسک ابدا ابدا

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 49
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 31
  • بازدید ماه : 33
  • بازدید سال : 34
  • بازدید کلی : 240