loading...
دل تنها
من بازدید : 1 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)
ســــــــــــــــــــــــــــــلام به همه دوستای گلم

ممنون از اینکه تو این مدتی که نبودم تا وب رو آپ کنم و مطلب بذارم با نظرات قشنگتون وبلاگ رو همراهی کردید. چند وقتی میشه که تصمیم گرفته بودم دوباره بیام و وبلاگ رو آپ کنم تا بالاخره امروز شرایط فراهم شد. از دوست خوبم نسرین جون هم ممنونم که از من سبقت گرفته و اولن مطلب رو بعد از این همه مدت گذاشته.

اما اومدنم دوباره من همچین بی مناسبت هم نیست آخه امروز روز مهندس و اومدم به همه مهندسین جامعه مخصوصا دوستای خوبم تبریگ بگم.

این نوشته هم تقدیم به دوستان


اگر معلمی شغل انبیاست،

 مهندسی حرفه خالق یکتاست.

روز مهندس مبارک!

 


من بازدید : 0 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)
نــازنـینمــ مـگـهـ میشـهــ
ماهــو از برکـهــ هـا خـطــ زد
رویـــ هــر روزنـهــ پــرواز
 یـهــ عـلامتـــهـ غـلـطــ زد
...
مــگـهــ دریــاچهــ مـیتـونـهــ
خـوابــهــ قــو هـارو نـبـیــنهــ
نــازنـیـنمــ مـگهــ مـیشــهــ
آســمـونــ بـهــ گــلــ بشــینـهــ
...


من بازدید : 1 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)
آدم های ساده را دوست دارم
همان ها که بدی هیچ کس را باور ندارند
همان ها که برای همه لبخند دارند
همان ها که همیشه هستند،
برای همه هستند
آدمهای ساده را
باید مثل یک تابلوی نقاشی
ساعتها تماشا کرد
عمرشان کوتاه است
بس که هر کسی از راه می رسد
یا ازشان سوء استفاده می کند یا
زمینشان میزند
یا درس ساده نبودن بهشان می دهد
آدم های ساده را دوست دارم
زیرا بوی ناب “آدم” میدهند.

من بازدید : 1 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)

بنام خدا

امشب دلم هوايي دياريست ك مرا مدتهاست پس زده.
.
ديار قصرهاي رنگين. پرنسس بازيو درشكه سواري.شاهزاده ي سوار براسب و لوبياي سحراميز.
.
و اما روياهايم!.نترس نميشمارمشان.شرمندگيه تو شرمندگيه من است.

اما فقط در پاسخ اين سوال ياريم كن...!
كه روياهاي كودكيم در پس كدامين پيچ زندگي جاماند؟
.جايي درحوالي چشمان تو شايد.! 
.
جهان آپلود


من بازدید : 0 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)

موشک های سوخت جامد تولید ایران


http://axgig.com/images/37060059046584888544.png

موشک های سوخت مایع تولید ایران

امام خمینی در پیامی که به مناسبت چهارمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در 22 بهمن سال 1361 خطاب به ملت ایران فرستادند به این نکته اشاره کردند :

" و اى مسلمانان در همه بلاد و اقطار عالم بپاخیزید! واى علماى اعلام جهان اسلام به داد اسلام و بلاد مسلمین و مسلمانان برسید! و در هر گوشه و کنار، همچون ملت ایران و دولت آن و علما و بزرگان این سامان، دست رد به سینه ستمکاران غرب و شرق زنید، و عمال و کارشناسان دروغین و مستشاران نفتخوار آنان را از بلاد خود بیرون بریزید؛ و همچون سلحشوران ایران، شهادت را بر ذلت و شرف اسلام و انسانى را بر رفاه و عیش چند روزه توأم با خوارى و شرمسارى ترجیح داده، و در میدان نبرد سیاسى و نظامى بر آنان چیره شوید؛ و از هیاهوى تبلیغاتى آنان باک نداشته باشید که خداوند تعالى با شماست: إِن تَنصُروا اللَّهَ ینَصُرْکمُ و یُثبِت أَقدامَکُم."

دولتهای استکباری و در راس آنها آمریکا به خوبی از همان اولین روزهای تحقق پیروزی انقلاب اسلامی درایران این نکته را دریافته بودند که تاثیرات این انقلاب جهان شمول است و به زودی تاثیرات آن را در دیگر کشورهای اسلامی هم خواهند دید. بنابراین از حربه های مختلف برای جلوگیری از تاثیرات منطقه ای و جهانی انقلاب اسلامی استفاده کردند. همه حقایق و رویدادهای 33 سال گذشته نشان دادند که این ترفند ها قایده ای برای دنیای استکباری نخواهد داشت و انقلاب اسلامی در همه کشورهایی که مردم مسلمان خواهان دستیابی به حقوق انسانی و اسلامی خود هستند محقق خواهد شد. دراینجا به مهمترین حربه هایی که دنیای غرب برای محدود ساختن انقلاب اسلامی در محدوده مرزهای جغرافیائی ایران انجام داده اشاره می شود.

1- آمریکا و همه اذنابش درابتداء انقلاب اسلامی درایران را بر گرفته از تفکرات شیعی فرض کرده و آن را قابل تسری به دیگر کشورهای منطقه که پیرو مذهب اهل سنت هستند ندانستند . بر این پایه تبلیغات فراوانی را شروع نمودند. از همان بدو پیروزی انقلاب اسلامی برای غلبه بر این ترفند دنیای غرب امام خمینی هفته وحدت را که مصادف با سالروز ولادت پیامبر گرامی اسلام است به عنوان کلید خنثی سازی اختلافات بین فرق اسلامی اعلام فرمودند. حضرت آیت الله خامنه ای رهبر فرزانه انقلاب هم در سالهای مختلف و به مناسبت هفته وحدت پیام هایی دال بر تاکید بر محوریت پیامبر در میان اهل سنت و تشیع داده و خواهان وحدت اسلامی و و خنثی سازی تبلیغات غرب برای شیعه معرفی کردن انقلاب اسلامی ایران شدند. حضرت ایت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب در تاریخ 24 مرداد ماه سال 1374 پیامی در رابطه با وحدت شیعه و سنی فرسنادند که فرازی از آن در اینجا نقل میگردد: " یکى از صدقات جاریه انقلاب که به برکت ذهن بیدار امام راحل رضوان اللَّه تعالى علیه تحقّق پیدا کرد، این بود که ایام ولادت نبىّ اکرم علیه و على آله الصّلاة و السّلام، به عنوان ایام وحدت معرفى شد. از این جهت این مسأله جالب است که وحدت اسلامى یک آرزوست. بعضى واقعاً این آرزو را دارند، بعضى هم یک حرفى مى‏زنند؛ لقلقه لسانى است.

به هر صورت این آرزو، یک راه عملى لازم دارد.هیچ آرزویى بدون مجاهدت و تلاش تحقّق پیدا نمى‏کند و وقتى که ما به راههاى عملى براى این مقصود و این آرزو فکر مى‏کنیم، یکى از بهترینها و بزرگترینها، همین شخصیت عظیم الشّأن عالم خلقت، یعنى وجود مبارک پیامبر گرامى و مرکزیّت این بزرگوار براى عواطف و عقاید عامّه مسلمین است. در بین حقایق و معارف اسلامى، چیزى که به این صورت مورد توافق آراء و عقاید و نیز عواطف همه مسلمین باشد، شاید نداشته باشیم یا خیلى نادر باشد؛ چون عواطف هم نقش زیادى دارد. به غیر از بعضى اقلیّتها و جمعیتهاى جدا شده از عامّه مسلمین که به عواطف چندان اهمیت نمى‏دهند و کارى به محبّت، توجّه و توسّل ندارند، عامّه مسلمین، با عواطف نسبت به نبىّ اکرم علیه و على آله الصّلاة والسّلام سروکار دارند. بنابراین، وجود این بزرگوار مى‏تواند محورى براى وحدت باشد."

2- حساسیت جهان غرب نسبت به منطقه خاورمیانه از موضوعات مهمی است که غرب تمایلی به تاثیر پذیری کشورهای منطقه از انقلاب اسلامی ایران نداشته و ندارد. خاورمیانه و شمال آفریقا به دلایل زیادی از جمله انرژی ، نقطه اتصال آسیا و آفریقا و نزدیکی به قاره اروپا از اهمیت راهبردی برای عملیات نظامی و همچنین وجود رژیم صهیونیستی و پایگاه های متعدد آمریکائی و غربی در متطقه از اهمیت ویژه ای برای غرب برخوردار است. بنابراین آنها هممواره خواستار آرامش در کلیه منطقه بوده و از تاثیر پذیری مردم این کشورها از انقلاب اسلامی ایران راضی نیستند. در سالهای اخیر تحت تاثیر انقلاب اسلامی ایران حزب الله لبنان توانست درسال 2006 از جنگ 33 روزه سربلند بیرون آید . حماس نیز در سالهای 2008و 2012 توانست به اسرائیل نشان دهد که چقدر آسیب پذیر است و دیگر نمیتواند خود رادر منطقه شکست ناپذیر معرفی کند. همه اینها نشان میدهد که تصور اولیه غرب در مهار انقلاب اسلامی در محدوده جغرافیائی ایران چقدر برایشان مهم و حیاتی بوده است.

3- مهمترین تلاش کشورهای غربی برای جلوگیری از تاثیرات انقلاب اسلامی ایران در کشورهای مسلمان دیگر آن است که حتی اگر موفق به جلوگیری از پیروزی انقلاب در آن کشورها نشدند ، رهبران حکومت های جدید را به پیروزی در رسیدن به اهداف محدود و غالباً اقتصادی و رفاهی محدود نمایند. مشخصه اصلی انقلاب اسلامی ایران این بود که به گفته امام خمینی خود را در محدوده اهداف کوتاه مدت مدت محدود نکرد و پیکار با استکبار را در سرلوحه اهدف بلند مدت خود قرار داد. غرب مراقبت میکندکه چنین اتفاقی در دیگر کشورهای اسلامی نیفتد. به خاطر همین موضوع است که در اغلب کشورهایی که اسلام خواهان به پیرزوی رسیده اند بلافاصله نمایندگان صندوق بین المللی پول و بانک جهانی پدیدار شده و آنها نسخه هایی را برای اقتصاد این کشورها می پیچند که سرانجام مطلوبی برای غرب داشته ولی نتایج خوبی برای خود این کشورها ندارد.

4- مهمترین سلاح استکبار جهانی برای جلوگیری از سرایت انقلاب اسلامی در کشورهای دیگر خاورمیانه استفاده از رسانه های محلی و بین الملی است. به محض اینکه انقلابی تمایل داشته باشد که اهداف ضد امپریالیستی و ضد استکباری را دنبال کند مورد تهاجم این گونه رسانه ها قرار میگیرند و در صورتی که با آمریکا و جهان غرب همدلی بیشتری را نشان بدهند مورد حمایت آنها قرار گرفته و تحولات داخلی این کشورها تماماً مثبت معرفی میگردند.

بهترین تفسیر در باره تاثیرات انقلاب اسلامی ایران در بیداری اسلامی کشورهای عربی را می توان در سخنان رهبر فرزانه انقلاب اسلامی یافت . ایشان طی سخنانی در دیدار با اساتید دانشگاه های ایران که درتاریخ دوم تیرماه سال 1389 صورت گرفت به طور خلاصه تاثیر پذیری تحولات اخیر کشورهای اسلامی از انقلاب اسلامی ایران را اینگونه بیان فرمودند.:

" ما امروز در یک برهه‌ى حساس به سر میبریم. اگر من بخواهم آن لبّ تلقى و برداشت خودم را به شما عرض بکنم - که شاید در یک مجال کوتاه، برایش استدلال هم نشود ارائه کرد؛ البته مستدل است، منتها شاید در دو کلمه نشود استدلالى برایش بیان کرد - این است که مراکز استکبارى جهانى در مقابله‌ى با حرکت اسلامى که نماد واقعى‌اش جمهورى اسلامى است، دارند آخرین تلاشهاى خودشان را میکنند. در بسیارى از عرصه‌ها تلاشهایشان و تدابیرشان به بن‌بست خورده و کار از دستشان در رفته است.

این کمربندى که اینها بر دور مسائل جهانى کشیده بودند و حیطه‌بندى‌اى که کرده بودند، در حساسترین نقاط روى زمین یعنى خاورمیانه، این کمربند پاره شده - یا سست شده، حداقلش این است؛ ولى به نظر من پاره شده - و از دستشان در رفته است.به نظر من امروز نظام سلطه در مواجهه‌ى با حرکت اسلامى یک چنین حالتى دارد. جاپایش محکم نیست؛ زیرا بسیارى از شگردهاى تبلیغاتىِ استواربنیانِ قدیمىِ اینها براى مردم دنیا رو شده است. امروز در جامعه‌ى آمریکا، خشم عمیق از حضور قدرتمند لابى صهیونیستى بتدریج دارد توسعه پیدا میکند. این نارضائى در بین مردم آمریکا - که مرکز تحرک صهیونیستها و قدرتمندان صهیونیستى و سرمایه‌داران صهیونیست است - بتدریج دارد به وجود مى‌آید؛ البته رژیم حاکم در آمریکا بر مردم بسیار سخت میگیرند - یک نوع خاص سختگیرى - و آنچنان اینها را مشغول زندگى و گرفتار زندگى میکنند که فرصت سر خاراندن ندارند؛ در عین حال این حالت دارد به وجود مى‌آید. این اطلاعات موثق ماست. در کشورهاى اروپائى هم به یک نحو دیگر. کشورهاى اسلامى که معلوم است. کشورهاى خاورمیانه که معلوم است. ملتها حالت نفرت - و بعضاً بغض - نسبت به رژیم ایالات متحده و مجموعه‌ى سلطه در دنیا دارند. این را هم نمیتوانند جمع کنند؛ هى تلاش میکنند، اما نمیتوانند جمع کنند.”

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13911118000329#sthash.SOfnJ3RY.dpuf
حضرت امام خمینی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران همواره از همان بدو پیروزی ملت ایران بر استکبار و استقرار حکومت اسلامی در ایران در سخنان خود این نکته را روشن ساخت که غلبه مستضعفان بر مستکبران وعده الهی است و این وعده در همه کشورهای اسلامی دیر و یا زود محقق خواهد شد. - See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13911118000329#sthash.1y07brxv.dpuf
حضرت امام خمینی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران همواره از همان بدو پیروزی ملت ایران بر استکبار و استقرار حکومت اسلامی در ایران در سخنان خود این نکته را روشن ساخت که غلبه مستضعفان بر مستکبران وعده الهی است و این وعده در همه کشورهای اسلامی دیر و یا زود محقق خواهد شد. - See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13911118000329#sthash.1y07brxv.dpuf


من بازدید : 0 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (1)

مصرف مواد مخدر تبدیل به یکی از مشکلات و در واقع معضلات در کشورهای دنیا شده است و بد نیست که معروف ترین مواد مخدر مصرفی و اثراتی که بر انسان ها دارند را بشناسیم تا درک بهترین از این معضل داشته باشیم:


من بازدید : 1 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)

دلم دیگر برای درد خود حتّی ،دوایی هم نمیخواهد

خوشا بر من!برای این ز پا افتاده ،پایی هم نمیخواهد

دلم خو کرده با دردم که در دنیای وا نفسای پر آشوب

رفیق و محرمی بهتر ز دردش ،آشنایی هم نمی خواهد

چه درمانی دگر خواهم؟ شفا را در بلا دیدم!عجب دیدم!

بنازم آن شفایی کز بلایش خونبهایی هم نمیخواهد

خداوندا به" رویا " اندرین عالم بیاموزش تو استغنا

خوشا آن دل که با عشقت ،وفایی هم نمیخواهد

(شعر از رویا علیپور)


:(

من بازدید : 1 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)

گــاهــے وقتــا آבَمــا یِ ڪــارایــے میڪُــنَــטּ . . .

בِلِشــوטּ نِمیــاב اَنــجــامِش بِــבَטּ

امــا . . .  مَجــبــورטּ . . . مَجــبــور . . . !


من بازدید : 0 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)

برای تجربه یک حس خوب همه چیز هست و انگار هیچ چیز نیست ... درواقع چیزی این وسط درست سرجایش قرار نگرفته!!! من هستم ... تو هستی ... حس خواستنی که له له می زند هم هست ... هوای سرد خاطره هم که تمام جانمان را احاطه کرده ... اما چرا یخ دست هایم باز نمی شود ... چرا نگاهم آرام نمی گیرد ... چرا بغضم فروکش نمی کند ... چرا حرفهایم در نیمه راه از بیان باز می مانند ... چرا جسارتم تمام نمی شود ... چرا رها نمی کنی این محافظه کاری لعنتی را ... چرا قدرت تحلیلم در پس جاذبه چشم هایت رنگ می بازد ... چرا نمی گویم دوست دارم و چرا دوست داشتنت را تکرار نمی کنی؟؟؟

بخار شیشه و امتداد نگاه من به رد پاهای روی برف ... دست گرم تو و کرختی انگشتان من ... صدای نفس های تو و تردید بازآمدن من ... تمام من درگیر چه کنم های فردا و تمام تو درگیر حرارت این لحظه ... همه چیز هست و هیچ چیز سرجای خودش نیست!


تجربه فوران

 


من بازدید : 0 یکشنبه 04 اسفند 1392 نظرات (0)

سلام


امروز تفلدمه 4اسفند


دیدم کسی نیس واسم پست بذاره وتبریک بگه


همین شد که خودم دست بکار شدم


تولد تولد تولدم مبارک


حیف که عشقم هم توروز تولدم پیشم نیس


ولی جاش تو قلبه


عشقم یادم رف که بگم دوست دارم.هرجا هستی خدانگهدارت باشه


اینم ازتولدی که واسه خودم توعالم مجازی میگیرم


بفرمایید ازخودتون پذیرایی کنید



حالاهم باید شمع ها رو تهنایی فوت کنم



تولد تولد تولدم مبارک



تولدم مبارک با صد هزار تا بوسه برای عشقم !



balonnen.gif

من بازدید : 0 یکشنبه 04 اسفند 1392 نظرات (0)


نشسته بودم رو نیم‌کتِ پارک، کلاغ‌ها را می‌شمردم تا بیاید. سنگ می‌انداختم بهشان. می‌پریدند، دورتر می‌نشستند. کمی بعد دوباره برمی‌گشتند، جلوم رژه می‌رفتند. ساعت از وقتِ قرار گذشت. نیامد. نگران، کلافه، عصبی‌ شدم. شاخه‌گلی که دستم بود سَرْ خَم کرده داشت می‌پژمرد…

طاقتم طاق شد. از جام بلند شدم ناراحتیم را خالی کردم سرِ کلاغ‌ها.

گل را هم انداختم زمین، پاسارَش کردم. گَند زدم بهش. گل‌برگ‌هاش کَنده، پخش، لهیده شد. بعد، یقه‌ی پالتوم را دادم بالا، دست‌هام را کردم تو جیب‌هاش، راهم را کشیدم رفتم. نرسیده به درِ پارک، صِداش از پشتِ سر آمد.
صدای تندِ قدم‌هاش و صِدای نَفَس نَفَس‌هاش هم.

برنگشتم به‌ رووش. حتی برای دعوا، مُرافعه، قهر. از در خارج شدم. خیابان را به دو گذشتم. هنوز داشت پُشتم می‌آمد. صدا پاشنه‌ی چکمه‌هاش را می‌شنیدم. می‌دوید صِدام می‌کرد.
آن‌طرفِ خیابان، ایستادم جلو ماشین. هنوز پُشتَ‌م بِش بود. کلید انداختَ‌م در را باز کنم، بنشینم، بروم. برای همیشه. باز کرده نکرده، صدای بووق – ترمزی شدید و فریاد – ناله‌ای کوتاه ریخت تو گوش‌هام – تو جانم
.
تندی برگشتم. دیدمش. پخشِ خیابان شده بود. به‌روو افتاده بود جلو ماشینی که بِش زده بود و راننده‌ش هم داشت توو سرِ خودش می‌زد. سرش خورده بود روو آسفالت، پُکیده بود و خون، راه کشیده بود می‌رفت سمتِ جوویِ کنارِ خیابان
.
ترس‌خورده – هول دویدم طرفش. بالا سرش ایستادم
.
مبهوت.گیج.
مَنگ.هاج و واج نِگاش کردم.
توو دستِ چپش بسته‌ی کوچکی بود. کادو پیچ. محکم چسبیده بودش. نِگام رفت ماند روو آستینِ مانتوش که بالا شده، ساعتَ‌ش پیدا بود. چهار و پنج دقیقه. نگام برگشت ساعتِ خودم را سُکید
.
چهار و چهل و پنج دقیقه
!
گیجْ – درب و داغانْ نِگا ساعتِ راننده‌ی بخت برگشته کردم.
عدلْ چهار و پنج دقیقه بود!!


من بازدید : 2 یکشنبه 04 اسفند 1392 نظرات (0)
سلام علیکم

سرحال و قبراق درخدمتم. آلرژیم در حد بنز پیشرفت کرده.(آیکون عطسه زیاد) صبح علی الطلوع با پدر رفتیم کلینیک و علی الرغم میلم آمپول زدم. بتامتازون ال آ. سالی دوبار تا سه بار میزنم. حساسیت خیلی بده.انشالله گرگ بیابون هم اسیرش نشه

رفتم تربیت بدنی و استاد عزیز دیر اومد و فقط حضور غیاب کرد. بعد رفتم یکم لوازم شیرینی پزی خریدم و رفتم نیکوصفت آش خوردم به تنهایی و بانک کارهامو کردم و اومدم سرکار

عرضم به خدمتتون که سپند دیشب برگشت . انشالله فردا سرکلاس میبینمش. امر فرمودیم مادرمان یک عدد ظرف غذا را بیخ تا بیخ ماکارونی با گوشت کم و پنیر زیاد واسمون بپزه فردا قبل کلاس بر بدن بزنیم


من بازدید : 2 یکشنبه 04 اسفند 1392 نظرات (0)
یکی ازراهکارهای مهم برای کیفی سازی کاردر شرکتها و سازمانها این  است که به جاي آنکه سعي کنند تا به کارکنان خود انگيزه دهند، از بي‌انگيزه شدن آنها جلوگيري کنند. تعداد زيادي از پرسنل وقتي يک کار جديد را آغاز مي‌کنند، بسيار شيفته و علاقه‌مند آن هستند.طبق تحقیقات در ۸۵ درصد شرکت‌هاو سازمانها، انگيزه پرسنل در شش ماهه اول به سرعت کاهش مي‌يابد و در سال‌هاي بعد نيز روحيه آنها بدتر خواهد شد. اين مشکل به اصول و مباني مديريت مربوط مي‌شود. يعني هم به سياست‌هايي که شرکت‌ها و سازمانها در مديريت کردن نيروهايشان به کار مي‌گيرند و هم به روابطي که مديران به صورت فردي به وسيله گزارش‌هاي مستقيم خود برقرار مي‌کنند، ارتباط دارد. تحقيقات نشان مي‌دهد که چگونه رفتار و عملکرد مديران، بي‌انگيزگي پرسنل را افزايش مي‌دهد. همچنين نشان خواهد داد که مديران براي تغيير اين وضع چه کاري مي‌توانند انجام دهند.
شکلک های محدثه


من بازدید : 0 یکشنبه 04 اسفند 1392 نظرات (0)


امروزه اكثر ویروس‌ها یا كرم‌ها از طریق e-mail وارد سیستم یك كاربر می‌شوند. در اینجا به ذكر چند نكته مفید می‌پردازیم كه با رعایت آنها می‌توانید از ورود چنین ویروس‌هایی جلوگیری كنید
۱) اقدام اول
ابتدا نسخه‌ی جدید Outlook Security Patch را از سایت میكروسافت گرفته و بارگذاری كنید. اگر قبلاً این Patch (برنامه‌ی اصلاحی) را نصب نكرده‌اید ابتدا باید یكی از نسخه‌های قبلی آن یعنی Outlook ۹۸ Security Patch و یا Outlook ۲۰۰۰ Security Patch را Download كنید.توجه داشته باشید كه Patch مورد نظر برنامه‌ی Outlook Express را دارا نیست
۲اقدام دوم
پیوست‌ها را باز نكنید. یكی از راه‌های جلوگیری از ورود ویروس‌ها باز نكردن پیوست‌هاست، حتی اگر e-mail از یك منبع شناخته شده آمده باشد باز هم دقت كنید. گاهی ویروس پس از وارد شدن به یك سیستم به درون فهرست پستی موجود در آنجا رفته و خود را به تمام آدرس‌هایی كه می‌یابد پست می‌كند. چنین ویروس‌هایی معمولاً پیغام‌های جدیدی را به صورت فایل پیوست شده همراه با e-mail به كاربران متفاوت ارسال می‌كنند. پس بهترین برخورد با یك چنین پیوستی این است كه قبل از باز نمودن پیوست آن را از نظر ویروسی بودن اسكن نمایید. اگر فایل یا تصویر پیوست شده چیزی كه انتظارش را دارید نبود آن را حذف كنید
۳) اقدام سوم
همواره آخرین اخبار مربوط به ویروس‌ها و ضدویروس‌ها را مورد مطالعه قرار دهید. روز به روز ویروس‌های جدید شناخته شده و ضدویروس‌هایی كه برای مقابله با آنها نوشته می شوند معرفی می‌گردند. چنین اطلاعات به روزی می‌تواند راهنمای خوبی در مقابله با ویروس‌ها و تهیه‌ی ضدویروس‌های جدید باشد
۴) اقدام چهارم
نرم‌افزار ضدویروس تهیه ‌كنید. اگر قبلاً بر روی سیستم خود چنین نرم‌افزاری را نصب نكرده‌اید سریعاً برای این كار اقدام نمایید. فرقی نمی‌كند كه شما یك كاربر اداری باشید یا یك كاربر خانگی. داشتن نرم‌افزار ضدویروس چیزی نیست كه مختص به محیط‌های كار باشد. با مراجعه به سایت CNET و مرور ضدویروس‌های متفاوتی كه در این سایت وجود دارد به روزترین و مناسب‌ترین آنها را پیدا كنید. برای نصب یك ضدویروس جدید می‌توانید به CNET Download.com مراجعه نمایید. اگر كامپیوتر شما بر روی یك شبكه قرار دارد با مدیر شبكه در این زمینه مشورت كنید. اگر قبلاً ضدویروسی بر روی سیستم شما نصب شده است حتماً از به روز بودن آن مطمئن شوید
۵) اقدام پنجم:
سیستم را به طور مرتب اسكن كنید. اگر نرم‌افزار ضدویروس را برای اولین بار تهیه می‌كنید، خوب است به آن اجازه دهید قبل از هر اقدامی كل سیستم را اسكن كند. برخی از ضدویروس ها را می‌توان به گونه‌ای برنامه‌ریزی كرد كه به طور مرتب و یا هنگام راه‌اندازی شدن سیستم به اسكن كردن آن بپردازند. بعضی از ضدویروس‌ها نیز در پس‌زمینه‌ی سیستم به ایفای نقش می‌پردازند در حالی كه شما به اینترنت متصل هستید محتوای دریافت شده را چك می‌كنند. در هر صورت اسكن كردن ویروس‌ها را به یك عادت تبدیل كنید
۶) اقدام ششم: ضدویروس‌ها را به طور مرتب به روز كنید. به روز بودن یك ضدویروس در جلوگیری از ورود ویروس‌های جدید اهمیت بسیاری دارد. بعضی از ضدویروس‌ها دارای ویژگی‌ خاصی هستند كه به آنها این امكان را می‌دهد كه به طور خودكار به اینترنت وصل شده و كدهای شناسایی ویروسی‌های جدید را به خودشان بیافزایند. علاوه براین می‌توانید نسخه‌های به روز شده‌ی ضد ویروسی‌ها را از سایت‌ها مختلفی چون CNET Cach up دریافت كنید
فراموش نكنید كه ضدویروس‌ها سیستم شما را تمیز نگه می‌دارند. هركاربر كامپیوتری ممكن است تاكنون به یك یا چندویروس برخورد كرده باشد. گاهی ویروس‌ها آن‌قدر فریبنده و گول زننده وارد سیستم كاربران می‌شوند كه هیچ جای فكر كردن به آنها در ذهن كاربر باقی نمی‌ماند. برخی از ویروس‌ها به صورت پیوست‌های فایلی كه عناوین دوست داشتنی دارند برای كاربران ارسال می‌شوند. باز كردن یك چنین پیوست هایی مساوی است با وارد كردن یك ویروس مخرب به درون سیستم پس همان طور كه در اقدام دوم بیان شد پیوست‌ها را باز نكنید
ضد ویروس Personal Pro 
این ضد ویروس برنامه‌ای است كه توسط شركتKaspersky Labs نوشته شده است. این برنامه مجموعه‌ای از وظایف مختلفی كه در ضدویروس‌های گوناگون یافت می‌شوند را داراست و به همین دلیل با ضدویروس‌های دیگری كه تمام ابزار و امكانات خود را بر روی یك هدف متمركز می‌كنند فرق می‌كند
شركت (http://www.kaspersky.com) Kaspersky دارای ضدویروس‌های متفاوتی است كه شما می توانید علاوه بر ضدویروس Personal Pro با توجه به ویژگی‌هایی كه ارایه می‌دهند از میان آنها به انتخاب بپردازید. اما مطمئن باشید ابزار و امكانات موجود در ضدویروس Personal Pro بی‌نظیر است و می‌تواند برای مقابله با انواع گوناگون ویروس‌ها به كار گرفته شود.

 


41

من بازدید : 1 شنبه 03 اسفند 1392 نظرات (0)

گاهی اوقات دوست ندارم دختر باشم ، دوست دارم مثل مرد های واقعی تصمیم بگیرم ...

دوست دارم کاملا منطقی باشم و احساساتم رو موقع تصمیم گیری بذارم کنار ...

چون فقط خود ما دخترا می دونیم که یه دختر وقتی گیر به رقیب عشقی میفته می تونه خشمگینانه تر از هزار تا مرد تصمیم بگیره و باهاش رفتار کنه ...

راستش خودم هم دلم برای خانوم میم می سوزه خیلی هم می سوزه ولی به خاطر حسی که قبلا به تو داشته می گم : به درک که دلم می سوزه :|


+ نمی دونم که اینجارو می خونی یا نه ! می خونی آیا ؟ :/



من بازدید : 0 شنبه 03 اسفند 1392 نظرات (0)

سلام بر دوستان عزیز

 معذرت میخوام از اینکه خیلی وبو بروز نمیکنم دلیلشم اینه که بابام اینترنتو قطع کرده الان هم

 از تو کافینت دارم اینو مینویسم ممکنه هر چند روزی یه بار وبو بروز کنم باید منو ببخشید در

 ضمن 2 روز دیگه تولدمه فرداش هم تولد یکی از دوستامه جالب اینجاس که یه روز از من

 بزرگتره بای تا 2 روز دیگه فقط تبریکو یادتون نره خیلی دوستون دارم 

مخلصیم


من بازدید : 0 شنبه 03 اسفند 1392 نظرات (0)

 ایران در زمان ساسانیان  فراز و فرود بسیاری داشته؛بطوریکه در ابتدا این سلسله منافعی به بهمراه داشته مانند پیشرفت سنگتراشی و معماری اما در اواخر بعلت خوشگذرانی پادشاهان،اهمیت ندادن درباریان به اوضاع کشور،مالیات های سنگین و سختگیری های شدید رو حانیون مردم از ساسانی ها کاملا ناراضی بودند؛بطوریکه هیچگونه مقاوتی در مقابل اعراب مسلمان نشان ندادند.در میانه های حکومت ساسانیان بعلت سختگیری شدید روحانیون زردشتی مردم ایران از دین زردشتی ناراضی شدند و خود را نیازمند دین بهتری میدیدند.در این زمان مانی نقاشی بود که دینی بنام دین مانوی بوجود آورد که وضع مردم را تا حدودی  بهتر ساخت.یکی دیگر از عیب های ساسانیان جنگ های پی در پی با دشمنان مخصوصا روم بود.این جنگ ها خرج زیادی داشت که از مالیات های سنگین مردم تامین میشد.بیشتر مردم در جنگ ها پیاده بودند و نسبت به سواره نظام بیشتر تلف میشدند.اما با سرنگونی ساسانیان و ورود اسلام به ایران وضع مردم خوب شد.

 


من بازدید : 0 شنبه 03 اسفند 1392 نظرات (0)

به نام خدا ی مهربوووووووووونم..

 

سلاممممممممم..خوبین؟؟منکه خوبم خیلی زیاد..

 

آخه دوشنبه تولد داداشه مهربونمونه.....Avazak.ir67 شکلک های یاهو (2)

 

 

دددددست دست...Avazak.ir56 شکلک های یاهو (2)

 

ولی یه مشکلی هست..

 

من دوشنبه امتحان حسابان دارم.......ای خداااااااااااااا..

 

آخر من سرم را به کدامین دیوار بکوبم؟؟Avazak.ir42 شکلک های یاهو (1)

 

به هر حال تولد مجریه محبوبمونه...عیب نداره.Avazak.ir18 شکلک های یاهو (1)

 

Avazak.ir Line2 تصاویر جداکننده متن (1)
 
 
دیروز قبله برنامه..
 
 
 
یعنی درست دو دیقه قبله برنامه هاااا...
 
 
 

 

 

 

 

 

 


من بازدید : 0 شنبه 03 اسفند 1392 نظرات (0)
شبکه تلویزیونی سی.ان.بی.سی آمریکا در گزارشی با عنوان بازار سهام ایران پر رونق است و مذاکرات هسته ای به همین دلیل در جریان است، نوشت: سرمایه گذاران اروپایی و آمریکایی زیادی علاقه مند ورود به بازار سهام بکر ایران هستند. 
 
به گزارش ایرنا، اگر توافق نهایی در گفت و گوهای هسته ای حاصل شود، جریان عظیمی از سرمایه از خارج کشور به بازار سهام ایران سرازیر خواهد شد. 
 
به گزارش سی.ان.بی.سی، همزمان با پیشرفت مذاکرات دولت ایران و قدرت های جهانی در مورد کاهش تحریم هایی که اقتصاد این کشور را به رکود دچار کرد، در خیابان های ایران نیز نشانه های رهایی از این تحریم ها که سالیان متمادی بر این کشور تحمیل شده بود را نشان می دهند. 
 
ایران و آمریکا، انگلستان، فرانسه، روسیه، چین و آلمان پنجشنبه گذشته در مورد جدول زمانی و چارچوب گفت و گو های ماه بعد در زمینه محدودسازی برنامه هسته ای جمهوری اسلامی به توافق رسیدند. 
 
همان روز، بازرسان سازمان ملل اعلام کردند دسترسی آنها به تسهیلات هسته ای ایران بهتر شده است. 

من بازدید : 2 شنبه 03 اسفند 1392 نظرات (0)
Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA MicrosoftInternetExplorer4 /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"جدول عادی"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

بهار در راه است!

اکنون در آخرین هفته های سال 92 به سر می بریم ، چه خوب چه بد چه تلخ و چه شیرین امسال هم گذشت

چه بخواهیم چه نخواهیم

کم کم همه به فکر خرید عید افتادن

کم کم بازار ها داغ شده اند

توقع ها بالا رفته اند

قیمت ها سر به فلک کشیده اند

دخل ها با خرج ها نمی خواند !!!

انصاف ها اندک شده 

البته بعضی کاسبه حق دارند چون :

اما از این ها گذشته

عمر می گذرد پس خوش باید زیست

به بهار می باید اندیشید

به زیبایی ها نگاه کرد

و از سختی ها فرار کرد

بهار می آید پس بهاری باید بود...


Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA MicrosoftInternetExplorer4 /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"جدول عادی"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

بهار در راه است!

پس بهاری باشیم!






من بازدید : 0 شنبه 03 اسفند 1392 نظرات (0)
سلام  بعضی از دوستان در ریختن ویندوز مشکل داشتند پس براتون این کتاب را اماده کردم تا دانلود کنید و به راحتی ویندوز خود را نصب کنید .

 توضیحات کتاب

این کتاب بدون رمز است و می تونید اگه دوست داشتید در وبلاگ خودتون قرار دهید . اموزش های کتاب تصویری است و به زبان ساده بیان شده امید وارم کارتون و را بندازه

لینک دانلود


learing setup win 7.pdf - 801 KB
من بازدید : 36 شنبه 03 اسفند 1392 نظرات (0)
بازی در سبک اکشن یا همان تیراندازی است. گروه کماندوها شامل 6 نفر با مهارت های مخصوص به خود هستند. شما می توانید در نقش هر یک از کماندوها ایفای نقش کنید. نقش هایی مانند امدادگر، تک تیرانداز، کماندو، تیربارچی و یا تخریبچی از نقش های این بازی هستند. بازی دارای 13 مرحله با ماموریت های مختلف در کشور های متفاوت مانند سریلانکا و چین و .. است. وجود سلاح های گوناگون و جدید، تلاش در واقع گرایی، شناسایی محیط و حریفان، اسلحه های واقعی با تاثیر اساسی و مخصوصا فارسی بودن زبان بازی به شهرت آن افزوده است. در ضمن در بازی حق انتخاب به شما داده شده است که در کدام طرف جنگ قرار بگیرید.





دانلود بازی عملیات جهانی global operation با لینک مستقیم  310 MB


دانلود قسمت اول فایل 95 MB

دانلود قسمت دوم فایل 95 MB

دانلود قسمت سوم فایل 95 MB

دانلود قسمت چهارم فایل 25 MB


رمز فایل :www.simorghdownload.com



من بازدید : 1 دوشنبه 28 بهمن 1392 نظرات (0)

پشتی طبی یکی از محصولات پر فروش می باشد که مخصوص کسانی است که کار آنها بصورت نشسته می باشد مخصوص اداره جات و رانندگان تاکسی می باشد .اگر شما هم هنگام کار کردن با در عضلات گردن و کتف مواجه شده به این معنا است که شما کم کم دارید به آرتروز گردن نزدیک می شوید و این معنای خوبی ندارد حتما شما هم می دانید که در هنگام نشستن باید حالت کمر حفظ شود که به کمر و گردن شما فشار وارد نشود .برای اینکار ما مشکل شما را تا حدی کم کرده ایم با خرید پشتی طبی صندلی می توانید براحتی به کار خود ادامه دهید .این محصول نیز برای پشتی طبی صندلی ماشین نیز تهیه شده که می توانید بر روی صندلی ماشین نصب کنید و از رانندگی نیز لذت بیرید .

 

پشتی طبی 

پشتی طبی

پشتی طبی باراد

پشتی طبی باراد

پشتی طبی صندلی

پشتی طبی صندلی

پشتی طبی صندلی ماشین

پشتی طبی صندلی ماشین

خرید اینترنتی پشتی طبی

خرید اینترنتی پشتی طبی

خرید اینترنتی پشتی طبی باراد

خرید اینترنتی پشتی طبی باراد

buy2


منبع : قیمت پشتی طبی باراد


۵۸

من بازدید : 0 دوشنبه 28 بهمن 1392 نظرات (0)
این‌که بتوانی آزارِهایی که جهانِ بیرون به تو می‌رساند را نادیده بگیری یا خیلی کم، فقط آن‌قدر که بتوانی دفعِ شر کنی، بهشان بپردازی یکی دیگر از آن مهارت‌هایی‌ست که سال‌ها تمرین می‌خواهد. علاوه بر تمرین، تدبیر و بردباری بسیار هم لازم است.

من بازدید : 0 دوشنبه 28 بهمن 1392 نظرات (0)
 
 

عده‌ای از چادر فرار می‌کنند به خاطر اینکه هجوم تبلیغاتی غرب دامن گیرشان نشود. اما از چادر فرار می‌کنند به آن حجاب واقعی بدون چادر هم رو نمی‌آ‌ورندچون آن را هم غرب مورد تهاجم قرار می‌دهد.

من بازدید : 1 دوشنبه 28 بهمن 1392 نظرات (0)
پرسش: حسب ماده 495 قانون مجازات اسلامی مصوب 1/2/1392 هرگاه پزشک در معالجاتی که انجام می‌دهد موجب تلف یا صدمه بدنی گردد ضامن دیه است مگر آنکه... قبل از معالجه برائت گرفته باشد و مرتکب تقصیری هم نشود و چنانچه اخذ برائت از مریض به دلیل نابالغ یا مجنون بودن او معتبر نباشد و یا تحصیل برائت از او به دلیل بیهوشی و مانند آن ممکن نگردد برائت از ولی مریض تحصیل می‌شود. ماده 497 همان قانون نیز اعلام می‌دارد در موارد ضروری که تحصیل برائت ممکن نباشد و پزشک برای نجات مریض طبق مقررات اقدام به معالجه نماید کسی ضامن تلف یا صدمات وارده نیست.
1ـ آیا از مفهوم مخالف این دو مقرره می‌توان اینگونه استنباط کرد که در شرایط غیرضروری اخذ برائت توسط پزشک پیش از معالجه حسب مورد از بیمار یا ولی خاص یا عام او الزامی است به گونه‌ای که نقض این تکلیف قانونی صرف نظر از اینکه در معالجه خود مرتکب تقصیر (یا قصور) شده یا نشده باشد برای او ضمان‌آور است؟
2ـ در صورت مثـبت بودن پاسـخ سؤال اول، این امـر با منطـق تبـصـره1 ماده 495 که چنین بیان می‌دارد در صورت عدم قصور یا تقصیر پزشک در علم و عمل برای وی ضمان وجود ندارد هر چند برائت اخذ نکرده باشد و بند ج ماده 158 قانون فوق که هر نوع عمل جراحی یا طبی مشروع  را که با رضایت شخص یا اولیاء یا سرپرستان یا نمایندگان قانونی وی و با رعایت موازین فنی و علمی و نظامات دولتی انجام می‌شود، قابل مجازات نمی‌داند و در آن به ضرورت اخذ برائت اشاره نشده چگونه قابل جمع است؟
3ـ با لحاظ مقررات مزبور در قانون مجازات اسلامی جدید اساساً چه اثر حقوقی عملی بر اخذ برائت پیش از اعمال درمانی بار است و آثار حقوقی آن چه تفاوتی با رضایت دارد؟
پاسخ:
و2ـ از ماده 495 قانون مجازات اسلامی 1392 و مفهوم مخالف آن استنباط نمی‌شود که اخذ برائت توسط پزشک در موارد غیرضروری پیش از معالجه الزامی است و آنچه از ماده مذکور و تبصره آن و همچنین ماده 496 قانون مجازات اسلامی استنباط می‌شود این است که هرگاه اقدام پزشک مطابق مقررات پزشکی و موازین فنی باشد و هیچگونه قصور یا تقصیری نداشته باشد برای او ضمان وجود ندارد هر چند برائت اخذ نکرده و از موارد ضروری و فوری هم نباشد.
3ـ کلمات «رضایت» و «برائت» مفهوم و آثار حقوقی متفاوتی دارند. اخذ رضایت برای اعمال جراحی و طبی مطابق ماده 158 قانون مجازات اسلامی 1392 باعث می‌شود این اعمال قابل مجازات نباشد. زیرا هیچ کس حتی پزشک حق ندارد بدون رضایت بیمار یا ولی وی با چاقوی جراحی در بدن او جراحت ایجاد کند و نفس این عمل صرف نظر از آثار و نتایج اگر بدون اخذ رضایت باشد جرم تلقی می‌شود مگر در موارد فوری مذکور در ذیل ماده یاد شده در حالی که اخذ «برائت» ناظر به عدم مسؤولیت پزشک برای پرداخت خسارت ناشی از نتایج معالجات وی است.
کوروش طاهری وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی سازمان نظام پزشکی شیراز

من بازدید : 0 دوشنبه 28 بهمن 1392 نظرات (0)
داشتن روابط زناشویی سالم، صحیح و متعادل یکی از مهم‌ترین شروط برای  پایداری و ثبات روابط زناشویی به ویژه در زوج‌های جوان است. اهمیت این موضوع به حدی است که در متون طبی  مکاتب درمانی طبیعی و مدرن به این موضوع  اشاره شده و  تاثیر کیفیت و کمیت روابط زناشویی در ایجاد فضایی پرنشاط، صمیمی و سالم در فضای خانواده حتی تاثیر آن بر سلامت روحی و جسمی زوجین مورد مطالعه و بررسی قرار گرفته است. مکتب  طب سنتی ایران نیز یکی از همین مکاتب درمانی طبیعی است که در متون کهن و آثار به جای مانده از درمانگران و حکمای خود تدابیر و دستورات ویژه‌ای درباره آداب زناشویی و بهداشت جنسی مطرح کرده است...

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net


من بازدید : 0 دوشنبه 28 بهمن 1392 نظرات (0)

Lenovo ThinkPad تبلتی است که قدرت خود را از یک پردازنده Intel Atom Z3770 با ۲ مگابایت کش میگیرد. این پردازنده ۲.۳ گیگاهرتزی است و از ۲ گیگابایت رم PC3-8500 DDR3 و گرافیک Intel HD پشتیبانی میکند. ۸۰۲.۱۱n WiFi، بلوتوث ۴.۰ و یک باتری ۲۰.۵ Whr با عمری در حدود ۷.۲ ساعت از دیگر ویژگی های آن است. یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در پشت دستگاه و دوربینی ۲ مگاپیکسلی در جلوی آن قرار دارد. همچنین در بعضی نسخه های آن قابلیت پشتیبانی از ۳G/4G وجود دارد.

البته لنوو قرار است نسخه ۳۲ و ۱۲۸ گیگابایتی از آن را (نسخه ۳۲GB با قیمت ۳۹۹ دلار) در اختیار علاقمندان قرار دهد که هر دو دارای یک اسلات مایکرواس دی برای افزایش فضای ذخیره سازی نیز می باشند. همچنین یک داک اختصاصی به همراه کیبورد نیز برای تبلت ThinkPad 8 ساخته شده است.


تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 49
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 24
  • بازدید ماه : 26
  • بازدید سال : 27
  • بازدید کلی : 233