loading...
دل تنها
من بازدید : 1 یکشنبه 04 اسفند 1392 نظرات (0)
سلام علیکم

سرحال و قبراق درخدمتم. آلرژیم در حد بنز پیشرفت کرده.(آیکون عطسه زیاد) صبح علی الطلوع با پدر رفتیم کلینیک و علی الرغم میلم آمپول زدم. بتامتازون ال آ. سالی دوبار تا سه بار میزنم. حساسیت خیلی بده.انشالله گرگ بیابون هم اسیرش نشه

رفتم تربیت بدنی و استاد عزیز دیر اومد و فقط حضور غیاب کرد. بعد رفتم یکم لوازم شیرینی پزی خریدم و رفتم نیکوصفت آش خوردم به تنهایی و بانک کارهامو کردم و اومدم سرکار

عرضم به خدمتتون که سپند دیشب برگشت . انشالله فردا سرکلاس میبینمش. امر فرمودیم مادرمان یک عدد ظرف غذا را بیخ تا بیخ ماکارونی با گوشت کم و پنیر زیاد واسمون بپزه فردا قبل کلاس بر بدن بزنیم


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 49
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 9
  • بازدید سال : 10
  • بازدید کلی : 216