loading...
دل تنها
من بازدید : 0 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)
ســــــــــــــــــــــــــــــلام به همه دوستای گلم

ممنون از اینکه تو این مدتی که نبودم تا وب رو آپ کنم و مطلب بذارم با نظرات قشنگتون وبلاگ رو همراهی کردید. چند وقتی میشه که تصمیم گرفته بودم دوباره بیام و وبلاگ رو آپ کنم تا بالاخره امروز شرایط فراهم شد. از دوست خوبم نسرین جون هم ممنونم که از من سبقت گرفته و اولن مطلب رو بعد از این همه مدت گذاشته.

اما اومدنم دوباره من همچین بی مناسبت هم نیست آخه امروز روز مهندس و اومدم به همه مهندسین جامعه مخصوصا دوستای خوبم تبریگ بگم.

این نوشته هم تقدیم به دوستان


اگر معلمی شغل انبیاست،

 مهندسی حرفه خالق یکتاست.

روز مهندس مبارک!

 


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 49
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 15
  • بازدید سال : 16
  • بازدید کلی : 222