loading...
دل تنها
من بازدید : 1 دوشنبه 28 بهمن 1392 نظرات (0)

پشتی طبی یکی از محصولات پر فروش می باشد که مخصوص کسانی است که کار آنها بصورت نشسته می باشد مخصوص اداره جات و رانندگان تاکسی می باشد .اگر شما هم هنگام کار کردن با در عضلات گردن و کتف مواجه شده به این معنا است که شما کم کم دارید به آرتروز گردن نزدیک می شوید و این معنای خوبی ندارد حتما شما هم می دانید که در هنگام نشستن باید حالت کمر حفظ شود که به کمر و گردن شما فشار وارد نشود .برای اینکار ما مشکل شما را تا حدی کم کرده ایم با خرید پشتی طبی صندلی می توانید براحتی به کار خود ادامه دهید .این محصول نیز برای پشتی طبی صندلی ماشین نیز تهیه شده که می توانید بر روی صندلی ماشین نصب کنید و از رانندگی نیز لذت بیرید .

 

پشتی طبی 

پشتی طبی

پشتی طبی باراد

پشتی طبی باراد

پشتی طبی صندلی

پشتی طبی صندلی

پشتی طبی صندلی ماشین

پشتی طبی صندلی ماشین

خرید اینترنتی پشتی طبی

خرید اینترنتی پشتی طبی

خرید اینترنتی پشتی طبی باراد

خرید اینترنتی پشتی طبی باراد

buy2


منبع : قیمت پشتی طبی باراد


۵۸

من بازدید : 0 دوشنبه 28 بهمن 1392 نظرات (0)
این‌که بتوانی آزارِهایی که جهانِ بیرون به تو می‌رساند را نادیده بگیری یا خیلی کم، فقط آن‌قدر که بتوانی دفعِ شر کنی، بهشان بپردازی یکی دیگر از آن مهارت‌هایی‌ست که سال‌ها تمرین می‌خواهد. علاوه بر تمرین، تدبیر و بردباری بسیار هم لازم است.

من بازدید : 0 دوشنبه 28 بهمن 1392 نظرات (0)
 
 

عده‌ای از چادر فرار می‌کنند به خاطر اینکه هجوم تبلیغاتی غرب دامن گیرشان نشود. اما از چادر فرار می‌کنند به آن حجاب واقعی بدون چادر هم رو نمی‌آ‌ورندچون آن را هم غرب مورد تهاجم قرار می‌دهد.

من بازدید : 1 دوشنبه 28 بهمن 1392 نظرات (0)
پرسش: حسب ماده 495 قانون مجازات اسلامی مصوب 1/2/1392 هرگاه پزشک در معالجاتی که انجام می‌دهد موجب تلف یا صدمه بدنی گردد ضامن دیه است مگر آنکه... قبل از معالجه برائت گرفته باشد و مرتکب تقصیری هم نشود و چنانچه اخذ برائت از مریض به دلیل نابالغ یا مجنون بودن او معتبر نباشد و یا تحصیل برائت از او به دلیل بیهوشی و مانند آن ممکن نگردد برائت از ولی مریض تحصیل می‌شود. ماده 497 همان قانون نیز اعلام می‌دارد در موارد ضروری که تحصیل برائت ممکن نباشد و پزشک برای نجات مریض طبق مقررات اقدام به معالجه نماید کسی ضامن تلف یا صدمات وارده نیست.
1ـ آیا از مفهوم مخالف این دو مقرره می‌توان اینگونه استنباط کرد که در شرایط غیرضروری اخذ برائت توسط پزشک پیش از معالجه حسب مورد از بیمار یا ولی خاص یا عام او الزامی است به گونه‌ای که نقض این تکلیف قانونی صرف نظر از اینکه در معالجه خود مرتکب تقصیر (یا قصور) شده یا نشده باشد برای او ضمان‌آور است؟
2ـ در صورت مثـبت بودن پاسـخ سؤال اول، این امـر با منطـق تبـصـره1 ماده 495 که چنین بیان می‌دارد در صورت عدم قصور یا تقصیر پزشک در علم و عمل برای وی ضمان وجود ندارد هر چند برائت اخذ نکرده باشد و بند ج ماده 158 قانون فوق که هر نوع عمل جراحی یا طبی مشروع  را که با رضایت شخص یا اولیاء یا سرپرستان یا نمایندگان قانونی وی و با رعایت موازین فنی و علمی و نظامات دولتی انجام می‌شود، قابل مجازات نمی‌داند و در آن به ضرورت اخذ برائت اشاره نشده چگونه قابل جمع است؟
3ـ با لحاظ مقررات مزبور در قانون مجازات اسلامی جدید اساساً چه اثر حقوقی عملی بر اخذ برائت پیش از اعمال درمانی بار است و آثار حقوقی آن چه تفاوتی با رضایت دارد؟
پاسخ:
و2ـ از ماده 495 قانون مجازات اسلامی 1392 و مفهوم مخالف آن استنباط نمی‌شود که اخذ برائت توسط پزشک در موارد غیرضروری پیش از معالجه الزامی است و آنچه از ماده مذکور و تبصره آن و همچنین ماده 496 قانون مجازات اسلامی استنباط می‌شود این است که هرگاه اقدام پزشک مطابق مقررات پزشکی و موازین فنی باشد و هیچگونه قصور یا تقصیری نداشته باشد برای او ضمان وجود ندارد هر چند برائت اخذ نکرده و از موارد ضروری و فوری هم نباشد.
3ـ کلمات «رضایت» و «برائت» مفهوم و آثار حقوقی متفاوتی دارند. اخذ رضایت برای اعمال جراحی و طبی مطابق ماده 158 قانون مجازات اسلامی 1392 باعث می‌شود این اعمال قابل مجازات نباشد. زیرا هیچ کس حتی پزشک حق ندارد بدون رضایت بیمار یا ولی وی با چاقوی جراحی در بدن او جراحت ایجاد کند و نفس این عمل صرف نظر از آثار و نتایج اگر بدون اخذ رضایت باشد جرم تلقی می‌شود مگر در موارد فوری مذکور در ذیل ماده یاد شده در حالی که اخذ «برائت» ناظر به عدم مسؤولیت پزشک برای پرداخت خسارت ناشی از نتایج معالجات وی است.
کوروش طاهری وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی سازمان نظام پزشکی شیراز

من بازدید : 0 دوشنبه 28 بهمن 1392 نظرات (0)
داشتن روابط زناشویی سالم، صحیح و متعادل یکی از مهم‌ترین شروط برای  پایداری و ثبات روابط زناشویی به ویژه در زوج‌های جوان است. اهمیت این موضوع به حدی است که در متون طبی  مکاتب درمانی طبیعی و مدرن به این موضوع  اشاره شده و  تاثیر کیفیت و کمیت روابط زناشویی در ایجاد فضایی پرنشاط، صمیمی و سالم در فضای خانواده حتی تاثیر آن بر سلامت روحی و جسمی زوجین مورد مطالعه و بررسی قرار گرفته است. مکتب  طب سنتی ایران نیز یکی از همین مکاتب درمانی طبیعی است که در متون کهن و آثار به جای مانده از درمانگران و حکمای خود تدابیر و دستورات ویژه‌ای درباره آداب زناشویی و بهداشت جنسی مطرح کرده است...

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net


من بازدید : 0 دوشنبه 28 بهمن 1392 نظرات (0)

Lenovo ThinkPad تبلتی است که قدرت خود را از یک پردازنده Intel Atom Z3770 با ۲ مگابایت کش میگیرد. این پردازنده ۲.۳ گیگاهرتزی است و از ۲ گیگابایت رم PC3-8500 DDR3 و گرافیک Intel HD پشتیبانی میکند. ۸۰۲.۱۱n WiFi، بلوتوث ۴.۰ و یک باتری ۲۰.۵ Whr با عمری در حدود ۷.۲ ساعت از دیگر ویژگی های آن است. یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در پشت دستگاه و دوربینی ۲ مگاپیکسلی در جلوی آن قرار دارد. همچنین در بعضی نسخه های آن قابلیت پشتیبانی از ۳G/4G وجود دارد.

البته لنوو قرار است نسخه ۳۲ و ۱۲۸ گیگابایتی از آن را (نسخه ۳۲GB با قیمت ۳۹۹ دلار) در اختیار علاقمندان قرار دهد که هر دو دارای یک اسلات مایکرواس دی برای افزایش فضای ذخیره سازی نیز می باشند. همچنین یک داک اختصاصی به همراه کیبورد نیز برای تبلت ThinkPad 8 ساخته شده است.


تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 49
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 7
  • بازدید سال : 8
  • بازدید کلی : 214