loading...
دل تنها

41

من بازدید : 0 شنبه 03 اسفند 1392 نظرات (0)

گاهی اوقات دوست ندارم دختر باشم ، دوست دارم مثل مرد های واقعی تصمیم بگیرم ...

دوست دارم کاملا منطقی باشم و احساساتم رو موقع تصمیم گیری بذارم کنار ...

چون فقط خود ما دخترا می دونیم که یه دختر وقتی گیر به رقیب عشقی میفته می تونه خشمگینانه تر از هزار تا مرد تصمیم بگیره و باهاش رفتار کنه ...

راستش خودم هم دلم برای خانوم میم می سوزه خیلی هم می سوزه ولی به خاطر حسی که قبلا به تو داشته می گم : به درک که دلم می سوزه :|


+ نمی دونم که اینجارو می خونی یا نه ! می خونی آیا ؟ :/



ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 49
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 16
  • بازدید سال : 17
  • بازدید کلی : 223